Rahsia Menjana Duit Tanpa Modal di Shopee

Rahsia Menjana Duit Tanpa Modal di Shopee
Work From Home

Thursday, January 29, 2009

Bakul Anyaman Pelbagai Corak



1. Bakul Bemban ini diperbuat daripada “Bemban Tulin” yang digunakan oleh pelbagai kaum di Sarawak untuk membuat anyaman. Ia nya tahan lama dan menarik. Bakul Bemban ini dianyaman dengan tangan “Hand Made” dan mempunyai pelbagai-bagai corak.




2. Bakul Plastic ini adalah dianyaman dengan tali nilon plastic yang tahan dan berkualiti. Ianya juga “Hand Made”. Warnanya yang cantik dan corak yang menawan. Ia nya digunakan untuk menyimpan barang dan juga boleh dijadikan sebagai perhiasan rumah.



3. Bag Kait/Sulaman adalah diperbuat daripada benang Kait/Sulaman. Ianya dibuat denga tangan/”Hand Made” denga pelbagai warna dan corak. Digunakan untuk menyimpan barang wanita dan perhiasan rumah.






Sebarang pertanyaan sila hubungi En. Max di email address: [koleksibarangansarawak@gmail.com] atau hubungi [H/P: 019-439 0078].

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wKoleksiBaranganSarawak_6340556
Untuk melihat pelbagai barangan Sarawak dan juga dapatkan RESEPI PERCUMA Makanan Sarawak contohnya Resepi Laksa Sarawak, Resipi Kek Lapis dan banyak lagi.. , sila muat turun aplikasi kami di Google Play Store "Koleksi Barangan Sarawak".



No comments: